• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ 
پیام مدیریت شهری نهاوند به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس يادگار امام خميني(ره) آن بزرگ احياگر ارزش هاي راستين اسلام ناب محمدي(ص) در قرن حاضر است و حضور پُر شور در اين راهپيمايي دشمن شكنانه، بيعتي دوباره با ولي امر مسلمين جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) است .

انقلاب شكوهمند اسلامي ملت برومند ايران، خورشيد اميد را در دل مستضعفان جهان زنده كرد و پايه هاي ظلم و ستم را به لرزه درآورد .
بي ترديد، حمايت از فلسطين مظلوم يكي از آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي و همواره مورد تاكيد امام راحل و رهبري معظم انقلاب بوده است .
در شرايط خطير و حساس كنوني، پيام اين راهپيمايي، آغاز شمارش معكوس نابودي رژيم غاصب صهيونيستي و ايادي وابسته به آن در منطقه خاورميانه است .

کارکنان و پرسنل مديريت شهري نهاوند با حضور فعال در روزجهانی قدس، همراه و همگام با تمامی اقشار ملّت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی، باتوجه به حوادث تروریستی اخیر در تهران و شرایط بسیار حساس منطقه‌ای، همچون سال‌های گذشته، با رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق کرده و اعلام می‌دارند که داعش و دیگر گروهک‌های تکفیری که با هدف خارج کردن اسرائیل از ذهن‌ها وارد صحنه شده را مأیوس کنند و به فلسطینی‌ها ثابت می‌کنند که تنها نیستند و مورد حمایت معنوی مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا جهت تقویت جبهه مقاومت خواهند بود .
وعده گاه ما، روز جمعه دوم تیرماه، مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، راهپیمایی روز جهانی قدس .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0