• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ 
ائین تودیع و معارفه رسمی شهردار نهاوند با حضور مسئولین برگزار شد

آئین تودیع یوسفیان شهردار سابق و معارفه حسین پور شهردار نهاوند در شورای اداری شهرستان با حضور مسئولان استاني و شهرستاني در محل سالن انديشه ارشاد اسلامي انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند،فرماندار نهاوند در این مراسم حسین پور را فرد توانمندی دانست و گفت:شورا اسلامی شهر نهاوند در راستای وظیفه خود انتخاب شایسته ای داشته است.


کریم حمیدوند افزود: با تعامل از توانمندی های این شهردار می توان توسعه هر چه بیشتر شهر را شاهد باشیم.

امام جمعه نهاوند نیز گفت :حسین پور در نهاوند موفق عمل خواهد کرد.

در ادامه مراسم رئیس شورای شهر نهاوند با بیان اینکه نیروهایی به بدنه شهرداری تحمیل شده اند که تخصص لازم را ندارد افزود:شهرداری در حال حاضر از یک ‌نهاد خدماتی به نهادی خدماتی -فرهنگی تبدیل شده که بایستی با انجام‌اقدامات فرهنگی گامهای موثری را به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی برداریم

عبدالعلی ملکی آمادگی مدیریت شهری نهاوند برای انجام اولین برنامه فرهنگی فاخر با حضور دستگاههای فرهنگی را اعلام نمود و گفت:دستگاههای اجرایی دغدغه های فرهنگی را مطرح کنند تا به توسعه زیر ساخت های فرهنگی شهر بینجامد.


ملکی در ادامه زیربنای تمام امور را فرهنگ بیان نمود و خاطر نشان کرد:امید است با همکاری شهردار بتوانیم اقدامات موثری را در این راستا انجام دهیم

وی ادامه داد:۵میلیارد حقوق پرسنل شهرداری را جدای از عیدی، به پرسنل بدهکار بودیم که حسین پور در یک حرکت جهادی، اواخر سال قبل توانست این رقم را پرداخت کند.

وی در پایان با بیان اینکه یوسفیان توانست در دوران تصدی اش بحران در شهرداری را به فرصت تبدیل نماید از زحمات ارزشمند امیر رضا یوسفیان (شهردار سابق نهاوند) تقدیر کرد .

در ادامه مراسم معاون عمراني استانداري همدان خاطر نشان كرد:اخلاق حرفه اي را در كار رعايت نماييد.
عراقي گفت: شهرداري جاي سفارش نيست نميشود اشتغال كاذب ايجاد كرد و حقوق و اعتبار شهرداري را بابت حقوق به اشتغال كاذب و نيروهاي نابلد داد.


وي با بيان اينكه شهردار بايد مستقل باشد و در مقابل مردم مسئوليت دارد تصريح كرد:بايستي در مقابل افرادي كه خاسته هاي نابجا و منفعت طلب دارند ايستاد و در راه خدا و براي مردم خدمت كرد.
وي با اشاره به اينكه شورا حق ندارد به شهردار نيرو و معاون تحميل نمايد و شهردار نيز نبايد وارد جريانات سياسي و انتخاباتي شود افزود:شهرداري نبايد محل جايگزيني نيروهاي سفارشي باشد.

امیررضا یوسفیان شهردار سابق نهاوند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ‌در دوران تصدی اش گفت: خوشبختانه در دوران فعالیت در شهرداری وضعیت افزایش درآمد را در کنار
  پرداخت بخشی از بدهی ها تحویل دادم.

یوسفیان شهروندان نهاوندی را سرمایه های اجتماعی بیان کرد و افزود:با همت و تلاش پرسنل شهرداری توانستیم‌ اقدامات خوبی را به انجام برسانیم.

محمد حسین پور شهردار نهاوند در آئین معارفه رسمی خود گفت:خدمت در این نظام و به این مردم لیاقت می خواهد.



حسین پور با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر نهاوند با توجه به تخصصشان هر کدام خود شهردار هستند افزود:حرف های رئیس شورا حرف دل من بود

وی افزود:گزینه شهرداری برای چند شهر بودم اما به اعتبار شورای نهاوند و سابقه آنها به این شهر آمدم.

در پایان مراسم با اهدالوح تقدیر و هدایایی از زحمات یوسفیان شهردار سابق نهاوند قدردانی شد.

در حاشیه مراسم تودیع و معارفه پارک نواری بلوار کربلا به مساحت ۶۰۰متر طول و ۴۰ متر عرض در خروجی شهر از سمت کرمانشاه به نام چهارباغ نامگذاری و کلنگ زنی شد.





















امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0