• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ 
شهردار نهاوند خبر داد:
آبنمای موزیكال میدان مركزی نهاوند شنبه افتتاح می شود

شهردار نهاوند از افتتاح آبنمای موزیکال میدان مرکزی در روز شنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد و گفت: این آبنما به صورت تمام اتوماتیک با اعتباری بالغ بر7 میلیارد ریال راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند،محمد حسین پور از بهره برداری کوتاه مدت این پروژه در کمتر از دو ماه با برنامه ریزی های دقیق شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی پرسنل خبر داد وخاطر نشان کرد: آبنمای موزیکال نمایش هماهنگ آب و موسیقی است، و در هنگام شب با نورپردازی در مرکز و گلوگاه اصلی شهر، فضای بسیار زیبایی را ایجاد نموده و از بروزترین آبنماهای استان محسوب می گردد.

حسین پوربا اشاره به اینکه شهرها با میزان مشارکت شهری شهروندان اداره می‌شود،افزود:این آبنما دارای تعدادی فواره نازل، که پرتاب آب از فواره با موزیک و رقص نور هماهنگ بوده، و زیبایی و جذابیت خاصی به میدان مرکزی خواهد داد، و امیداوریم با این روند عمرانی نشاط و شادابی را در فضاهای عمومی به وجود آوریم، و شرایط زندگی را با استاندارهای بهتر برای شهروندان نهاوندی فراهم کنیم.

شهردار نهاوند در پایان تصریح کرد: فواره موزیکال با بهره گیری از تجهیزات مدرن، ایجاد حرکت های زیبای آب را امکان پذیر می کند، و نور به کار رفته در این پروژه امکان ایجاد طیف های نوری زیبا را فراهم می سازد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0