• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ 
به مناسبت هفته سلامت
همایش سلامت با همكاری شبكه بهداشت و درمان در شهرداری نهاوند برگزار شد

امام جمعه نهاوند ضمن تشکر از شهرداری و شبکه بهداشت به منظور برگزاری این مراسمات گفت:اگر در حال حاضر 96 درصد بهداشت جسمی در جامعه تامین است،ولی متسفانه  با وجود فضای مجازی درصد زیادی از بهداشت روانی جامعه در خطر می باشد و بایستی با آگاه سازی مردم و جوانان این مشکل را در جامعه مرتفع نماییم.

در ادامه شهردار نهاوند با اشاره به اینکه امروز دیگر شهرداری یک نهاد خدماتی نیست بلکه نهادی اجتماعی است و در تمام جوانب فعالیت می نماید،گفت: راه اندزی خانه سلامت در شهرداری مکان مناسبی برای ارائه آموزش در راستای ارتقاء سلامت جسمی و روانی همشهریان است

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند،محمد حسین پور با بیان اینکه بایستی ورزش را در خانواده ها نهادینه نمود افزود:مجموعه مدیریت شهری نهاوند آمادگی لازم را با نهادهای شهرستان برای فرهنگ سازی سلامت جامعه و اهمیت ورزش را دارد. 


حسین پور با اشاره به اینکه ذی نفعان  اصلی از توسعه شهری در اصل شهروندان هستند گفت: بایستی برای ارتقاء سطح سلامتی و بهداشت شهروندان گامهای مؤثرتری برداشته شود و در این راه همراهی و همدلی سازمانها و نهادهای مربوطه لازم و ضروری است
.

وی با بیان اینکه با ساماندهی بلوارها و اجرای آسفالت و دیگر پروژه ها در نظر داریم نشاط را به شهر تزریق نماییم ؛ادامه داد: در پروژه های شهرداری از جمله چهار باغ و بام نهاوند تمام‌جوانب از جمله پیاده روی خانوادگی در نظر گرفته شده امید است با بهره برداری از این طرحها به هدفمان برسیم و نقشی در سلامت روانی شهروندان داشته باشد.

در ادامه مراسم رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند این حضور را در خانه سلامت شهرداری بسیار ارزشمند بیان نمود و افزود:ما برای  آموزش  در بخش  سلامت امادگی لازم را  داریم و اجرای برنامه های مختلف توسط مدیریت شهری نهاوند هم از همین آمادگی و تعامل نشات میگیرد.

عبدالعلی ملکی مبنا و ملاک جامعه سالم را آموزش بیان نمود و افزود: برگزاری این جلسات بیشتر باید به صورت کارگاه آموزشی باشد تا بتوانیم نهایت بهره وری را داشته باشیم.

ملکی با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمندی که با حضور حسین پور انجام شد راه اندازی خانه سلامت در شهرداری است و تصریح کرد:از دانشجویان دعوت میکنیم که با فعالیت در حوزه سلامت گامهای موثری را بردارند و در خروجی کار موثر باشند.







امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0