• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ 
شهردار نهاوند :
پارك بانوان در مكانی مناسب احداث می شود

 

شهردار نهاوند و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مسئول کمیته بانوان فرمانداری به منظور جانمایی مکان مناسب جهت احداث پارک بانوان از چند مکان پیشنهادی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهاوند،مجید یوسفی نوید احداث پارک بانوان را یکی از اولویتهای شهرداری و شورای شهر بیان نمود و افزود:از آنجا که یکی از مطالبه های جدی بانوان نهاوندی و همچنین شورای فرهنگ عمومی احداث پارک بانوان می باشد این مهم در دستور کار قرار گرفت و برای جانمایی مناسب این پروژه ضمن اعلام آمادگی و همکاری اداره اوقاف روز گذشته جلسه ای برگزار و مکانهای پیشنهادی در این راستا ارائه شد.

شهردار نهاوند ادامه داد: از دیگر مکانها مورد نظر شهرداری نیز بازدید بعمل آورده شد تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب مکانی مناسب انتخاب و عملیات اجرایی پروژه آغاز گردد.

یوسفی نوید با بیان اینکه جهت رفاه حال بانوان با  نظارت‌ها و نیازسنجی‌ها در این خصوص بهترین و مناسب ترین مکان در نظر گرفته خواهد شد،خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم گامی در جهت رفاه بانوان که قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند برداریم خواهیم توانست هرچه بیشتر به توسعه‌هایی که مدنظر است نزدیک شویم.

وی احداث این پارک را عامل ایجاد آرامش خاطر و نشاط در بانوان نهاوندی عنوان کرد و گفت: احداث پارک بانوان گامی درجهت توسعه می باشد.

img_6192.jpg

img_6183.jpg

img_6213.jpg

img_6175.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0