• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ 
نهضت آسفالت را عملیاتی میكنیم

قیر در مخازن قیر کارخانه آسفالت به صورت  روزانه تخلیه میشود
شهردار نهاوند با اعلام این خبر که قیر هم اکنون به صورت روزانه در استخرهای کارخانه آسفالت تخلیه میشود گفت:با توجه به مطالبه عمومی شهروندان و نیاز این شهر به نهضت آسفالت به معنای اجرایی،پیگیری هایی در استان و سازمان شهرداری انجام شد و سهمیه ی قیر به نهاوند تخصیص گرفت که ما از اولین شهرهایی بودیم که توانستیم این سهمیه را ثبت،بارگیری و تخلیه کنیم.
مجید یوسفی نوید در ادامه افزود:تا امروز بیش از 240هزارکیلوگرم قیر در مخازن کارخانه آسفالت تخلیه شده که این کار به صورت روزانه انجام میشود و با برنامه ریزی که از قبل جهت این کار داشتیم ظرفیت استخرها را بیشتر کردیم.
یوسفی نوید گفت:شهرداری ها باید بتوانند تقسیم کارها را داشت باشند و برنامه ریزی های لازم را برای شروع فصل کاری داشته باشند،در روزها و فصل هایی که بارندگی و سرما اجازه آسفالت و بعضی از کارهای عمرانی را نمیدهد باید مصالح،مواد لازم کار ،تعمیرات و بهسازی وسایل انجام گیرد.
شهردار نهاوند در پایان ضمن ابراز خرسندی به همشهریان عزیز در مورد نهضت آسفالت گفت:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال۱۴۰۱نهضت آسفالت را در شهر برای اولین بار و به‌صورت عملیاتی انجام خواهیم داد و راه عبور شهروندان را اصلاح خواهیم کرد،وضعیت معابر و آسفالت هم اکنون در سطح شهر و کوچه ها اصلا مناسب نیست و تا پایان سال نهاوندی متفاوت شاهد خواهیم بود

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0